zaterdag 11 juni 2011

Vernieuwde website!

Van harte welkom op mijn blog!

Na enkele maanden is het dan zover: mijn website is vernieuwd!
En dat leek me een goede gelegenheid om ook met een blog te starten, want op deze manier en met de andere social media, wil ik belangstellenden een inzicht geven in mijn werkwijze. En je op de hoogte houden van mijn werkzaamheden, schetsen en avonturen.   

In dit eerste bericht wil ik de aandacht graag vestigen op mijn website, die met dank aan Jelle de Jong, nu geheel vernieuwd is.
De site geeft nu een veel completer beeld van mijn werk, als illustrator, maar ook als fotograaf. Ook zijn de publicaties duidelijk bij elkaar gebracht en ziet het geheel er wat strakker uit. Aan enkele onderdelen wordt nog gewerkt en die volgen binnenkort. Maar hij is wel alvast online:

www.pepijnhof-illustratie.nl

Laat me weten wat je er van vindt, ik ben benieuwd naar je reactie!

Groet, Pepijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten