vrijdag 20 januari 2012

Informatiepaneel de Wilck

Afgelopen week hebben wij het informatiepaneel met mijn illustraties voor 'de Wilck' geplaatst. De Wilck is een natuurgebied in de buurt van Hazerswoude-dorp. Het is een belangrijk overwinteringsgebied voor de Kleine Zwaan en Smient en is daardoor aangewezen als Natura 2000 gebied. Ook is het een belangrijk broedgebied voor weidevogels. 

 
Het informatiepaneel is in samenwerking met Johan Bos TIU tot stand gekomen, in opdracht van Staatsbosbeheer.

www.tiu.nl
www.staatsbosbeheer.nl

8 opmerkingen:

  1. he leuk man dit is om de hoek bij mij, staat iebij de weg, of verder het veld in? ik ga er binnenkort langs, ben beniuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Peter, er staan er twee, allebei langs de weg. Groetjes, Pepijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pepijn,

    Kom op je blog via Cor Fikkert. Wat moet dat leuk zijn zo'n "eigen" informatiepaneel. Ziet er mooi uit. Heb een aantal recente berichten van je bekeken en ben zeer gecharmeerd van jouw stijl van illustreren. Die blauwe heikikker, een plaatje; om heel groot aan de muur te hangen. En die eekhoorn is ook al zo mooi. Clean en helder met strakke felle kleuren, zo zou ik het zelf willen samenvatten. En gefeliciteerd met je uitverkoren foto over Stilte in het Groene Hart; zeer toepasselijk thema gekozen en mooi uitgevoerd.

    Kom hier zeker vaker terug.

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie Robert!
      Groetjes, pepijn

      Verwijderen
  4. Mooi gemaakt Pepijn. Echt vakwerk. Hdt lijkt mij een prachtig gebied en lekker dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pepijn,

    Ik had je natuurlijk ontmoet in de AWD!
    Maar ja, ik vergeet iedere keer bij jou te kijken!
    Als ik zo door je blog bladert ben ik wel onder de indruk van je teken kwaliteiten! Óok je foto's zijn goed hoor!
    Ik heb je gelijk toegevoegd! Wie weet komen we elkaar nog eens tegen!

    Groet, Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens leuk, jouw tekeningen op zo'n mooi infobord. Ik woon er redelijk in de buurt dus op een mooie voorjaarsdag kan ik wel een polderfietstochtje richting de Wilck maken.

    BeantwoordenVerwijderen